Advertisement, PPC reklame
Wat is CTR yn "Yandex. Direct"? Index CTR CTR
Se sizze dat reklame - it is in tige lukrative bedriuw. Mar in soad begjinners kinne betwivelje dat. Harren reklame begruttingen wurde Melting foar ús eagen, bumping yn in frjemde figuer: CTR. It docht bliken dat de meast wichtige faktor yn de berekkening algoritme fan de CPC. Lit ús besykje om te begripen wat de CTR "Yandex. Direkt" en hoe te meitsjen freonen mei him. De kwestje, neffens saakkundigen, globale. Ynsjoch yn dizze faktor sil besparje in soad jild op in reklamekampanje en mear jild.
In pear wurden oer "Yandex. Direkt"
Ynternet - is de meast populêre platfoarm te advertearjen jo produkt of tsjinst. Der wurkje in ferskaat oan bedriuwen, waans aktiviteiten wurde beheind ta de organisaasje fan 'e ynteraksje tusken dyjingen dy't wolle ynformearjen harsels oer, en webmasters, dat is minsken dy't soargje foar har eigen webside foar advertinsjes.
De grutste kânsen yn dizze saken yn de sykmasines. Dat binne bedriuwen dwaande mei de oprjochting fan spesjalistyske software. Jo wurde hieltyd konfrontearre se wannear der socht wurdt alle ynformaasje.
"Yandex. Direct" is ien fan de meast populêre reklame bedriuwen yn de Russyske-taal ynternet. It wurdt organisearre op grûn fan it bedriuw, dat makke it lykneamde sykmasine. "Yandex. Direct" jout advertearders en webside besitters (webmasters). Earst útjaan jild op wat foar meitsje harsels bekend, dat lêste krije in lyts part fan harren foar it jaan fan har eigen siden.
Servis, harren bining mei elkoar, fansels, bestjoert it proses. Hy moat hieltyd ûnderhâlde in lykwicht tusken de advertinsje en klik derop. Oars, sil it gean op 'en de advertearders en de webmasters. En besikers fiele dat syn tsjinsten binne net kwalitative genôch en gean nei in oare sykmasine. Ynternet - in grut konkurrinsjefermogen gebiet. No, dat jim begripe wat it ûnderwerp foar diskusje wurdt ferklearre, kinne jo gean nei it hert fan 'e saak. Dus, wat is de CTR "Yandex. Direct"?
regels
Dêrby moat begrepen dat de minsken belutsen yn reklame, in protte. Se brûke itselde kaai phrases dêrom mei inoar stride. En as skiedsrjochter hannelt "Yandex. Direct". Underwiis, organisearre troch it bedriuw, jout wat ynformaasje oer it, mar net genôch.
It doel fan "Yandex" - it beheljen fan fermogen. It skept regels dy't tastean nei eltse advertearder te nimmen safolle mooglik. Bygelyks, de priis in click yn "Yandex. Direct" kinne ôfwike fan ferlykbere advertinsjes. "Skiedsrjochter" wurdt net sjen nei hoe folle jo binne ree om te beteljen, en in resinsje fan 'e konsumint. It is wichtiger foar minsken oerstekken fan de advertinsje.
As jo begripe dit punt, dan efterheljen wat de CTR yn it "Yandex. Direkt" en hoe't it beynfloedet it budzjet, dan sil makliker. Wer, it bedriuw makket neat út hoefolle jild jo binne ree om te jaan dat, as de advertinsjes wurde makke ûnsjoch of net it algemien belang. It besiket te krijen út elk in bytsje mear, yn 'e sin fan syn aktiviteiten.
Wat is CTR yn "Yandex. Direkt"
Yn de technyske stipe beskreaun dit konsept is hiel betelber. CTR (klik fia taryf) is in yndikator fan CTR banner of ad. De berekkening formule omfiemet twa yndikatoaren: it oantal bekearing en ympresjes. CTR - is it privee tusken harren. Dat is, te krijen is, moatte jo klikken dield troch yndrukken. Lykwols, net allegear sa ienfâldich.
Earst fan alle, "Yandex" net fuortendaliks beskôgje dit sifer. As it besluten hokker ads er rjochtet him earst op de foarsein CTR. En as "Yandex" ûntfangt de data - gjinien echt begrypt. Itselde tech stipe útlein dat him rjochtet op de gemiddelde prestaasjes fan lyksoartige reklame kampanjes, rekken hâldend mei de karma fan de side (as it bestiet).
Real CTR begjint te beskôge wurde pas nei in bepaald oantal ympresjes. Bygelyks, hja moatte west hawwe yn 2016 te wêzen op syn minst 400. De kosten per klik yn de "Yandex. Direkt" hinget op dizze yndikator. De lytsere, it djoerder it sil ad.
reklame units sorting logika
Litte we sjen nei in foarbyld dat lit hoe't de CTR taryf - CTR. Jo en ik binne twa fan de advertearder. Men is ree om mei te beteljen 20 roebel. foar elke klant aksje, de twadde fiele sorry foar dy fûnsen. Hy sei de priis fan 10 p.
Harren kampanjes rinne foar in skoft. As gefolch, "Yandex" hat sjoen de earste hûndert ympresjes krigen 5 clicks. Syn CTR - 5%. De twadde advertiser bestege syn kampanje folle better. Hy foar deselde hûndert ympresjes krigen CTR - 15%. Well done!
En dat tagelyk fertsjinne Yandex? Ut de earste: 20X5 = 100R. De twadde: 10x15 = 150r. Wa is it rendabel? It is dúdlik foar eltsenien omdat de advertinsjes litte itselde bedrach fan de tiid. Mar mei in folle foardieliger, mar warbere advertiser, "Yandex" krijt mear. Dus, holle te gek harsels sille net, jouwe dizze workaholic prioriteit. En as in bonus - in legere kosten per klik.
It docht allinnich wat mei it CTR begrutting?
Advertearders wurde hieltyd besykje te passen oan de "Yandex. Direct". Ûnderwiis foar dyjingen dy't begjinne harren eigen bedriuw wurdt ferbetterjen. Te kommen ta in resultaat, en net te branden, moatte jo wêze niget oan nije produkten, studearje de ûnderfining fan oaren. Bygelyks, in skoft lyn waard dúdlik dat "Yandex" hat reagearre oan de hiele kampanje, en net op in aparte banner. It analisearret hoe't elke minút saakkundige sammele keywords, sa't se wurde brûkt by it meitsjen fan advertinsjes.
Dêrneist "Yandex" sammelet ynformaasje oer elk domein namme. As it is deselde ûngeunstige, wy prate fan 'karma side. " It effekt op de sykresultaten, dêrom, ferheget de priis fan in klik. Learn spesifyk, oft der wat negatyf oer jo site, bist kinst do allinnich eksperimintele wize. Jo moatte meitsjen twa identike advertinsjes, liedt ta in oar adres. Foar de priis, de útstelde tsjinst sil sjen nei wat er hie better hâlding.
Hoe te fergrutsjen CTR?
Spesjalisten hawwe in soad mieningen oer dizze kwestje. De measten binne oanstriid om te tinken dat jo moatte wurkje troch de advertinsje. Om begjinne sammelje alle mooglike oanwizings. Har kwaliteit "Yandex" moat analysearje doe't te kontrolearje jo kampanje. Hoe better de stekwurden, wat leger de priis. Dizze eksperts hawwe fûn yn de praktyk.
Twadde plak by it ferbetterjen fan de CTR nimt de advertinsje sels. De toets termen te wêzen de titel en de tekst. It moat oanhelle as jo in kampanje. "Yandex" begrypt dit teken as de winsk om advertearje op 'e krekte fynplak fan it wurd. Dit elimineert de ekstra, non-doelgroep ympresjes. Dêrom net ferminderje de CTR.
stop Words
Der is in tsjinst funksje wêrmei jo om net werjaan advertinsjes op bepaalde queries. Se wurde neamd "stop wurden". Bygelyks, jo wolle advertearje jassen. Fansels, alle fersiken mei dit wurd moatte berekkenje en oannimme. As jo it kaaiwurd sinnen, lêze se mei soarch. Der is wis te wêzen fan in "hjerring ûnder in bûnt jas" en in soad mear. Sokke fersiken as se net ferbean, sille ferminderje ús skoare, udorozhat hiele kampanje. Dat is, as it meitsjen fan reklame is meast wichtich om te wurkjen út kaai útdrukkings.
publyk seleksje
Ek in wichtich punt. "Yandex" is rjochte op kaai útdrukkings. Lykwols net elkenien dy't skriuwt fersiken hawwe it jild of de kapasiteit om te keapjen guod of folchoarder tsjinsten. Dit part fan it publyk moat útroege wirde. Foar dizze lokaasje dêr yn leeftyd, geografyske lokaasje. Jo hoege jo net minsken út Magadan seach in advertinsje foar de ferkeap fan de blommen yn Jalta? Se sille gjin besteegje in sint oan har, de mooglikheid fan dy fan dizze minsken net ha. Omdat it moat wer sjogge nau by hwa't jimme biede jo tsjinsten. Meitsje in portret fan wierskynlik wie der in keaper ta it en begelaat. Dan "Yandex" sil jaan dy in grutte CTR, mar de kampanje sels - in serieuze ynkommen. Good luck!
Similar articles
Trending Now